SZKOLENIE ODWOŁANE Szkolenie dla osób edukatorskich: Zgoda na niezgodę. „Kickstart” do zadbania o kondycję psychiczną w pracy.
SZKOLENIE ODWOŁANE Szkolenie dla osób edukatorskich: Zgoda na niezgodę. „Kickstart” do zadbania o kondycję psychiczną w pracy.
26.11.2024 godz. 10.00
Opublikowano: 20.11.2024
Szanowni Państwo,
niestety, z przyczyn od nas niezależnych musimy odwołać poniższe spotkanie. Niebawem poinformujemy o nowym terminie szkolenia.
Zapraszamy serdecznie na szkolenie w ramach programu Wspólnota doświadczenia. Program rozwoju edukacji o sztuce
➡️ Dla kogo: osoby zajmujące się edukacją artystyczną
➡️ Kiedy i gdzie: 26.11, godz. 10–14
➡️ Zapisy i koszt szkolenia: obowiązują zapisy: projekt@mocak.pl, decyduje kolejność zgłoszeń. W wiadomości zwrotnej otrzymasz potwierdzenie rejestracji na szkolenie. Opłata wynosi 20 zł od uczestnika, można uregulować ją w kasie muzeum przed szkoleniem.
➡️ O czym?
W trakcie treningu sprawdzimy:
– jak asertywność ma się do elastyczności psychicznej i w czym obie umiejętności mogą wspierać naszą rolę zawodową;
– czy komunikacja w pracy musi kończyć się porozumieniem i czy są inne opcje;
– jak działają podstawowe procesy akceptacji i zaangażowania (ACT – Acceptance and Commitment Therapy) i w czym mogą nam pomóc w pracy.
Podczas spotkania poznacie teorie i narzędzia służące zmianie osobistej, nie systemowej. Nie przerobimy świata zewnętrznego na lepszy, ale zobaczymy, jakie mamy możliwości, by częściej stawać po swojej stronie. Trening jest zaplanowany tak, by był „kickstartem” („odpalaczem”) do dalszej pracy własnej.
Trening opiera się na metodach inspirowanych terapią akceptacji i zaangażowania oraz tradycjami komunikacji bez przemocy.
Szkolenie poprowadzi Weronika Idzikowska.
Weronika Idzikowska – trenerka i tutorka, asystentka emocjonalna (praca w obszarze interwencji kryzysowej), badaczka. Od ponad dziesięciu lat wspiera osoby indywidualne i organizacje w poszerzaniu kompetencji zawodowych i osobistych. Projektuje programy edukacyjne i rozwojowe, prowadzi warsztaty i całe procesy wspierające zespoły różnych organizacji i instytucji kultury. Prowadzi sesje tutorskie i konsultacje zawodowe dla osób związanych z branżą kultury. Zachęca do patrzenia na wyzwania zawodowe z różnych perspektyw (emocjonalnych, społecznych, kulturowych, ekonomicznych, technologicznych). Pracuje wokół tematów związanych z tworzeniem strategii wdrażania zmian w pracy osób i zespołów, budowaniem świadomych ścieżek rozwoju na podstawie urealnienia naszych zasobów (model zmiany Tima Knostera, 1991), rozwiązywaniem konfliktów na polu zawodowym i ewaluacją dotychczasowej pracy. Skończyła między innymi studia z psychologii uważności na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera oraz praktyki współczucia na bazie tradycji non-violence w The New York Center for Nonviolent Communication.